Városlista
2025. január 19, vasárnap - Sára

Hírek

2012. Március 28. 07:01, szerda | Életmód
Forrás: OrintPress

A csokoládé karcsúsít?

A csokoládé karcsúsít?

Egy új kutatás bebizonyította, hogy azok, akik rendszeresen esznek csokoládét, vékonyabbak.

Az eredményeket ezer amerikai étkezési szokásai, kalóriabevitele, BMI értéke (testtömeg-index) és az elhízás gyakorisága alapján mutatták ki.

Az eredmények azt mutatják, hogy azok, akik minden héten rendszeresen esznek egy kis csokoládét, vékonyabbak, mint azok, akik csak alkalmanként fogyasztanak az édes élvezetből. Ennek oka a szakértők szerint, hogy annak ellenére, hogy a csokoládé tele van kalóriával, olyan összetevőket tartalmaz, amely kedvez a fogyásnak.

Az összefüggés akkor is fennállt, mikor a testmozgást, mint tényezők is figyelembe vették. A tanulmány ugyanakkor a csokoládé mennyisége és a karcsúság között nem talált összefüggést. Állításuk szerint csak az számít, hogy valaki milyen gyakran fogyaszt csokoládét, nem pedig az, hogy mennyit.

Emellett a csokoládé kedvezően hat a vérnyomásra, az inzulin-érzékenység és a koleszterin szintjére. Emellett különösen az étcsokoládé antioxidánsokat tartalmaz, amely segít a káros szabadgyökök felszabadításában, amelyek károsíthatják a sejteket - írja a BBC.

OrientPress Hírügynökség

Ezek érdekelhetnek még

2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód

Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program

A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.

2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód

Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot

Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.

2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód

NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában