Hírek
2016. Május 07. 05:00, szombat |
Bulvár
Forrás: Pogár Demeter, az MTI tudósítója jelenti:
A Kalasnyikov célba vette a divatágazatot

Célba vette a divatágazatot a legnagyobb orosz kézilőfegyver-gyártó: a Kalasnyikov konszern azt tervezi, hogy az év végéig 60 márkaüzletet nyit Oroszországban,
amelyben a hagyományos termékei mellett saját márkájú divatcikkeket, kiegészítőket és emléktárgyakat is forgalmaz majd - írta pénteki számában az Izvesztyija című napilap.
Vlagyimir Dmitrijev, a cég marketingigazgatója a lapnak a Caterpillar és Ferrari példáját megemlítve mondta el, hogy e világmárkák bevételeinek akár 10 százaléka is a saját brand alatt forgalmazott ruházati cikkekből származik. Véleménye szerint a Kalasnyikov ruhái és egyéb termékei ugyanolyan nagy keresletnek örvendenek majd, mint az alaptermékei.
Dmitrijev elismerte, hogy a konszern az Oroszország elleni nyugati szankciók hatására volt kénytelen felülvizsgálni marketingpolitikáját, a cég sport- és vadászlőfegyvereinek 70 százalékát ugyanis az európai és az amerikai piac vette fel addig. A Kalasnyikov ezért a hazai fogyasztóra hangolódott át, és megszületett a szabadidős viselet, a sportruházat és az emléktárgyak gyártásáról szóló elképzelés.
A Kalasnyikov-dizájn alkotóit egyelőre nem nevezték meg a cégnél, csak annyit árultak el, hogy az új fegyvereket és divatcikkeket a szeptemberi kubinkai Armija-2016 haditechnikai fórumon fogják bemutatni.
Az orosz fegyveripar szereplői közül a páncélozott harcjárműveket gyártó Nyizsnij Tagil-i Uralvagonzavod robbant be elsőként a divat világába azzal, hogy UVZ márkájú pólókat, sapkákat, dzsekiket és cipőket dobott a piacra. Megjelentek a cég emblémáját hordozó számítógép- és mobiltelefon-tokok, a rajongók megvehették a helyi hokiscsapat, a Szputnyik egyenruháját és az Armada kerékpárcsapat mezét is. A gyártótól harckocsiösszeszerelő-munkaruha és harckocsizó egyenruha is rendelhető méretre.
A Vojentorg katonai ruházati kereskedelmi vállalat pedig Armija Rosszii néven nyitott bolthálózatot. A moszkvai, szentpétervári, voronyezsi, krasznodári és ufai üzletekben a katonai szolgálatot népszerűsítő és a hazafias szellemet erősíteni kívánó military, szabadidő- és sportviseletet forgalmaznak, vízszintesen fehér csíkkal elválasztott vörös csillagot alkalmazva márkajelként. A TASZSZ egy korábbi jelentése szerint a következő ilyen boltot az orosz fővárosban a második világháborúban aratott győzelem napja, május 9. után, az amerikai nagykövetséggel szemben nyitják majd meg.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Február 23. 08:52, vasárnap | Bulvár
Vatikán: Ferenc pápa állapota továbbra is kritikus, légzési rohama volt
Ferenc pápa állapota továbbra is kritikus, nincsen túl a veszélyen, hosszabb asztmás légzési rohama volt - közölte a Szentszék szombat este.
2025. Február 22. 08:19, szombat | Bulvár
Kristály Medve díjat nyert Balogh Mirjána animációja a Berlinalén
A legjobb rövidfilmnek járó Kristály Medve díjat nyerte el Balogh Mirjána Wish You Were Ear című animációja péntek este a 75. Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon - közölte a Nemzeti Filmintézet (NFI) az MTI-vel.
2025. Február 21. 08:14, péntek | Bulvár
Ferenc pápa klinikai állapota enyhe javulást mutat
Ferenc pápa klinikai állapota enyhe javulást mutat - közölte a Szentszék csütörtök este.
2025. Február 19. 07:37, szerda | Bulvár
Jókai 200 - Sulyok Tamás: Jókai a kultúra nagyja, nyelvünk mestere volt
Jókai Mór hűséges hazafi, megfontolt forradalmár volt, és a magyar kultúra nagyja, nyelvünk mestere, korszakos művek alkotója, aki az egész nemzet előtt nyitotta ki az irodalomszeretet kapuját