Hírek
2022. Március 22. 10:09, kedd |
PR
Forrás: (x)
Álláshirdetésnél fontos a cég bemutatása

Milyen a jó álláshirdetés? Sokan felteszik ezt a kérdést és a válaszok is sokfélék lehetnek, vannak azonban olyan alappillérek, melyeket érdemes figyelembe vennie annak, akik releváns jelentkezőkre vár.
A Lépés Magazin oldalán ingyenes hirdetésfeladási lehetőséggel várják az ügyfeleket, ez egy jó platform az álláshirdetések számára is. A munka világában nagyon sok szereplő van, jó, ha van egy hely, ahol a kereslet és a kínálat találkozik. A Lépés Magazin pedig egy ilyen hely. Job, avagy munka – sokan keresnek és sokan kínálnak, jó, ha az igények és a lehetőségek találkoznak egymással. Ebben pedig megkérdőjelezhetetlen szerepe van az álláshirdetésnek.
Felhívni a figyelmet
Legyen egy jó cím! Hisz mint ahogy egy filmet vagy egy könyvet is megítélünk – akarva, akaratlanul – a címe alapján, úgy az álláshirdetést, tehát voltaképp magát az állást is. Legyen tehát egy jó címünk, ami tartalmazza a pozíció megnevezését és pár olyan dolgot, ami vonzóvá teszi a hirdetést a potenciális jelentkezők számára. És mint ahogy egy film vagy egy regény esetében, itt is fontos az, hogy hassunk az érzelmekre. Egy bevezető pedig tökéletes terep erre.
Példákon keresztül hatékonyabb
Mutassuk be a céget, ne várjuk el mindenkitől, hogy ismeri tevékenységünket, múltunkat, értékrendünket. Elég egyetlen bekezdés, pár mondat, amiben összefoglaljuk a vállalat életét. Mindezt úgy, hogy a jelentkező izgalmasnak találja, meg akarja ismerni, és akarjon ott dolgozni. Az is fontos, hogy ne használjunk általánosságokat. Tehát ahelyett, hogy azt írnánk, hogy itt hosszú távon képzelik el az emberek az életüket, inkább írjuk azt, hogy a vállalatunknál átlagban 20 évig dolgoznak az alkalmazottak.
Ez jobban megmutatja, hogy ragaszkodnak a céghez. Ugyanígy, ha bármit szeretnénk közölni, hozzunk egy példát. Az sokkal szemléletesebb és maradandóbb. Például leírhatjuk egy fontos sikerünket, projektet és azt is, hogy milyen előrelépési lehetőségek vannak a vállalatnál. Sokan ugyanis szeretnek hosszú távon gondolkodni, és keresik azokat a lehetőségeket, ahol cégen belül tudnak majd feljebb és feljebb lépni.
Lépés Magazin
Ezek érdekelhetnek még
2025. Február 22. 12:12, szombat | PR
Egyre idősebbek a magyarországi autók, a múlt évben az átlagéletkor már elérte a 16 évet.
Ezzel összhangban van a K&H biztos jövő felmérés eredménye is, amely szerint az autóval rendelkező középkorúak esetében a 15 évnél idősebb autók aránya 56 százalékra nőtt a korábbi 44 százalékról.
2025. Február 19. 12:14, szerda | PR
A fiatalok harmada mielőbb távozna a szülői házból
Tízből négy fiatal még a szüleivel együtt él, és a többségük halogatja az önálló lakóingatlanba történő költözést – erre jutott a K&H ifjúsági index, amely a 19-29 évesek költözési szándékait is vizsgálta.
2025. Február 14. 10:01, péntek | PR
Több mint 100 ezer diák a pénzügyi versenyben
Új rekord a K&H vigyázz, kész, pénz! diákoknak meghirdetett pénzügyi edukációs versenysorozatában: idén összesen 3438 csapat jelentkezett, ami 10 százalékkal több, mint az előző évben.
2025. Február 13. 16:32, csütörtök | PR
15. Fonyódi Kolbászfesztivál: Híd épül Badacsony és Fonyód között!
Na nem szó szerint, hanem inkább képletesen, mert ahogy Hartai Béla, Badacsonytomaj polgármestere is megfogalmazta: „Elkezdjük közösen építeni a kulturális és turisztikai hidat Badacsony és Fonyód között!”