Hírek
2012. Március 05. 07:21, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Az A vitamin szedése csökkentheti a melanóma kialakulásának kockázatát?
Azok az emberek, akik A vitamint szednek, kisebb eséllyel lesznek melanomások - írja egy új tanulmány.
Az A vitamin egy összetevője, a retinol védelmet nyújthat a halálos bőrrák ellen, ugyanakkor túl nagy mennyiség bevétele mellékhatásokat idézhet elő, mondják a kutatók.
Arra jöttünk rá, hogy az A vitamin nagyobb védelmet nyújthat, mint egy multivitamin - mondta a kutatás vezetője Dr. Maryam Asgari, californiai bőrgyógyász. Ugyanakkor egyelőre nem tanácsolom az embereknek, hogy azért szedjék a vitamint, hogy elkerüljék a melanóma kialakulását - tette hozzá.
Ahhoz, hogy valóban javasolni tudjuk ezt, kísérleteket kellene végeznünk. Több adatra lenne szükségünk ahhoz, hogy valóban alá tudjuk támasztani a vitamin jótékony hatását - vélekedett az orvos. Erről a HealthDay számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2026. Június 10. 09:00, szerda | Belföld
Magyar Péter: történelmi jelentőségű törvénycsomagot nyújtottak be az Országgyűlésnek
2026. Június 10. 06:55, szerda | Belföld
OGY - Benyújtotta a kormány az európai uniós források hazahozatalához szükséges törvényjavaslatot
Benyújtotta a kormány az európai uniós forrásokhoz való hozzáférés érdekében szükséges egyes törvények módosításáról szóló javaslatot kedden este.
2026. Június 09. 16:00, kedd | Belföld
Kapitány István teljes miniszteri fizetését a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentőalapítványnak ajánlja fel
Kapitány István a teljes miniszteri fizetését a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentőalapítványnak ajánlja fel. A gazdasági és energetikai miniszter ezt hétfő este jelentette be a Facebook-oldalán.
2026. Június 09. 15:00, kedd | Belföld
Vitézy Dávid: újra elérhető a Vonatinfo webes felülete
Újra elérhető a teljesen nyilvános, regisztrációhoz nem kötött Vonatinfo - közölte Vitézy Dávid, közlekedési és beruházási miniszter a Facebook-oldalán hétfőn.
