Hírek
2012. December 19. 05:00, szerda |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Kevés vagy sok barát a jobb?
Az egyén személyiségétől és a körülményektől is függ, hogy valakinek kevés és szűk vagy szélesebb és tágabb baráti köre van. Egy új kutatás szerint gazdasági-társadalmi körülményektől függ, hogy mikor melyik a jobb - olvasható a Fox News-on. A Facebbok korában ez különösen fontos kérdés.
Egy új társadalmi felmérés azt mutatta, hogy nem mindig van pozitív megítélése annak, akinek sok barátja, ismerőse van a közösségi oldalakon. Ez különösen igaz az Egyesül Államokon kívüli országokra; Ghána-ban például a legtöbben úgy vélték, hogy akinek ötvennél több ismerőse van, az naiv és ostoba.
A kutatók szerint a megítélés hátterében gazdasági és szociális különbségek játszanak szerepet. Az, hogy az amerikaiak a nagyobb baráti hálózatot preferálják, a szélesebb körű mobilitással függ össze.
A kutatás eredménye azt mutatta, hogy a kisebb, de szorosabb baráti társaságok inkább a kevésbé mobil és társadalmilag instabilabb gazdasági társadalmakban népszerűek. A szélesebb, de kevésbé szoros baráti társaságokat pedig a mobilabb és gazdaságilag előnyösebb helyzetben lévő társadalmakban kedvelik.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 18. 09:33, szombat | Életmód
Energiaügyi Minisztérium: 300 ezer fölé növeli a kisebb napelemes rendszerek számát a Napenergia plusz program
A december-januári véghajrában további majdnem 750 támogatási kérelem érkezett be a népszerű zöldenergia támogatásra.
2025. Január 17. 07:50, péntek | Életmód
Trump filmügyi nagykövetté nevezte ki Sylvester Stallone-t, Mel Gibsont és Jon Voight-ot
Donald Trump leendő elnök Hollywoodért felelős különleges megbízottá nevezte ki Sylvester Stallone, Mel Gibson és Jon Voight színész-rendezőket csütörtökön.
2025. Január 16. 08:13, csütörtök | Életmód
Joe Biden biztonsági kockázatok miatt betiltja a kínai és az orosz technológiák beépítését járművekbe
2025. Január 15. 07:54, szerda | Életmód
NMHH: közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni
Platformizálódott a magyar kommunikációs tér, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, amelyek nincsenek jelen a közösségi médiában